מעצב גרפי

עבודתם של מעצבים וגרפיקאים – מטרתה לייצר עולם מוחשי או וירטואלי יפה ונגיש יותר, בעוד שהעבודה כוללת מפגש עם צורות, צבעים, חפצים ושאר אלמנטים מן העבר וההווה, וכאלה שישמשו אנשים בעתיד. גרפיקאים למשל, יוצרים אלמנט ויזואלי אשר נודע בדרך כלל להעביר מסרים מעוררי רגשות: כמו נוסטלגיה, תחושת שייכות, תשוקה, שנאה או אהבה. בעוד שמעצבים מטרתם לאפשר אלמנטים פרקטיים ויפים למראה, שנוצרים מחומרים שונים.

מי שעובד ומעצב אלבומים, עלונים, לוגו, שלטים, אתרי אינטרנט, אריזות ועוד: ימצא את עצמו זקוק לשירותי סריקת תמונות, זאת למשל כדי לעצב לוגו לבית עסק, בו מוטבעת תמונה של סבים שהקימו את בית העסק, או של מקום מסוים, של חפצים או בעלי חיים. את סריקת התמונות מבצעים דרך מומחים בעוד שבאמצעות שירותי הדפסת תצלומים – אפשר לעצב במהירות ובקלות, כול אלמנט חזותי.

מעצב גרפי

מה צריכים גרפיקאים ומעצבים עבור עבודתם?

כל גרפיקאי או מעצב, זקוק לכלים מקצועיים כמו מחשב חזק עם מעבד שיש בו כוח לשאת קבצים כבדים. כמו גם תוכנות עיצוב ואלמנטים שונים. מעצבים וגרפיקאים יזדקק גם לכמות דיו עבור מדפסת מקצועית כמו טונר עבור מדפסת משרדית.

בנוסף לכך, יזדקקו המומחים לכלי כתיבה, כלי עיצוב, קטלוגים, תוכנות גרפיקה מתקדמות וכדומה. כאשר אתם עובדים בתחום הגרפיקה והעיצוב האופן עצמאי – חשוב שמרחב העבודה שלכם יהיה מצויד בכל הכלים הדרושים.

ומה לגבי אנשי המקצוע הדרושים עבור גרפיקאים ומעצבים?

מעצבים וגרפיקאים כדאי שתהיה להם רשימה של אנשי מקצוע חיוניים, כמו מומחים בסריקת תמונות, קופירייטרים עבור הוספת תוכן לאלמנט הוויזואלי, בית דפוס שיוכל לבצע הדפסות מקצועיות, ושירותי שליחים להעברת עיצובים ממקום למקום. בחרו אנשי מקצוע מומחים בכול הקשור לתחום שלכם, ותוכלו לסמוך על שיתוף פעולה פורה עם המומחים.

מדוע חשוב לסרוק תמונות? ולאיזה צורך נועד השירות הזה?

כאשר משתמשים בשירות כזה, ניתן לשלב תמונות בכל סגנון עיצוב ובכל קונספט, בעוד שכפי שהזכרנו: ישנם מגוון מקרים בהם אפשר לשלב תמונה בעיצוב, כמו בעת יצירת אלבומים משפחתיים, בעת מיתוג בית עסק על סמך נוסטלגיה, עיצוב לוגו, עיצוב אריזות, שלטים, מודעות פרסומיות ועוד. גם מעצבים אשר עובדים מול מערכות עיתון ומגזינים – זקוקים לשירות סריקה כמו גם לשירות שיקום תמונות מקצועי שניתן לקבל ממומחים בתחום.

איפה אפשר לסרוק תמונות?

שירות בו סורקים ומחדשים תמונות במקצועיות, אפשר  להזמין דרך אתרים מקצועיים לסריקת תמונות. אתרים אלה יספקו במהירות תמונות סרוקות בתוך קבצים שימושיים כמו JPG , TIF , GIF וכדומה. בכך אפשר לגבות את הצילומים, לשחזר תמונות, ולעבוד בקלות עם האלמנטים בעת הגרפיקה והעיצוב. באמצעות מומחים ושירותים מעולים – אפשר לייצר תוכן ראוי, נכון, מדויק ואטרקטיבי.

 

 

Comments are closed.

דילוג לתוכן לחץ כאן לחיוג