המרת שקופיות לתמונות

רוצים להעביר את השקופיות הישנות היישר אל הקדמה של המאה ה-21?
לצפות עם כל המשפחה בתמונות מהעבר על מסך הטלוויזיה בחדות מקסימלית? להחיות את הזיכרונות ולהחזיר להם את הצבע?  

חייגו עכשיו 072-334-0707 ותיהנו משירות המרת שקופיות לתמונות המתבצע ברמה הגבוהה ביותר.

פיקס פיקסל – מקצועיות , אחריות ושירות אישי

אנחנו בפיקס פיקסל מציעים לכם שירות המרת שקופיות לתמונות, שימיר כל שקופית שלכם לתמונה באופן המקצועי ביותר. אנו מבצעים המרת שקופיות לתמונות ברמה הגבוהה ביותר, ומקפידים על שירות אישי המותאם ללקוח – שירות הכולל ייעוץ טלפוני, איסוף שקופיות מבית הלקוח, המרה בשיטות המתקדמות ביותר בעולם, וייעוץ בנוגע לאחסון אחראי.שעובדים עם פיקס פיקסל –  יודעים שמקבלים את האיכות הגבוהה ביותר ואת השירות הטוב ביותר.   

המרת שקופיות לתמונות באיכות גבוהה – להחיות מחדש את הזיכרונות

השקופיות השוכבות בארונות או בבוידם שלכם עשויות מחומרים כימיים שדוהים ומתפרקים עם השנים, לכן כדאי לשמור אותם בעותק דיגיטלי באיכות הגבוהה ביותר הקיימת כיום. אנחנו בפיקס פיקסל דואגים שכל הזיכרונות מהשקופיות שלכם ישמרו בשיא החדות והצבע, וברזולוציה מקסימלית כך שתוכלו לגבות אותן בשרתים באינטרנט באיכות אופטימלית. היום כבר לא צריך לסמוך על העותק המקורי של השקופיות שהולך ודוהה, אפשר באמת להקפיא את הזמן בשקופיות, לשדרג את המראה שלהן, ולעשות כך שהתמונות הדיגיטליות יראו פי כמה יותר טוב מהגרסה הדהויה שלהם על גבי השקופיות. שירותי המרת שקופיות לתמונות של פיקס פיקסל – יותר מכל חברה אחרת – מקפידים להשתמש בשיטות המתקדמות ביותר בעולם. השימוש בכלים המקצועיים ביותר הקיימים היום בשוק מביא את השקופיות הישנות שלכם היישר אל העתיד של המאה ה-21 ומחייה מחדש את הזיכרונות.

שירותי המרת שקופיות לתמונות פיקס פיקסל – שירות מהיר מקצועי ואמין עד לבית הלקוח

אנחנו בפיקס פיקסל מספקים שירות המרת שקופיות לתמונות באופן מהיר ויסודי במיוחד ונגישים בכל רחבי הארץ: מהרגע שתיצרו איתנו קשר אנחנו נסגור במהרה את הפרטים בטלפון ונתחיל לגלגל את התהליך שבסופו התמונות מהשקופיות הישנות יהפכו לתמונות דיגיטליות מרהיבות שתוכלו לצפות בהן בסלון על מסך הטלוויזיה עם כל המשפחה, ואפילו לשתף אותן ברשת אם תרצו. העותקים הדיגיטליים יעלו באיכותם על המקור והכי חשוב – אין  להן תאריך תפוגה. השירות האמין והמקצועי של פיקס פיקסל פרוש בכל רחבי הארץ ונמצא בזמינות מתמדת לפניות.

התקשרו עכשיו 072-334-0707 – פיקס פיקסל תחייה לכם את הזיכרון!

Comments are closed.

דילוג לתוכן לחץ כאן לחיוג