סריקת תמונות ישנות

סריקת תמונות ישנות – טעם של פעם!

חוששים שהתמונות הישנות שלכם לא ישרדו עוד הרבה זמן? כואב הלב שהדורות הבאים לא ייהנו מהזיכרון המשפחתי?

התקשרו ל- 072-334-0707 כדי להזמין שירות סריקת תמונות ישנות – עד הבית ובמחיר אטרקטיבי!

כיום סריקת תמונות ישנות היא תופעה נפוצה. ראשית כל בשל העובדה שתמונות ישנות, אלה שצולמו באמצעות מצלמות פילם ישנות, נוטות לדהות ולהיקרע. שנית, בשל הטכנולוגיה המתקדמת המאפשרת היום לבצע סריקת תמונות ישנות, כל אחד יכול להעביר את הזיכרונות היקרים שלו לקבצים דיגיטאליים וכך לשמור עליהם לצמיתות. נשמע כפתרון נפלא גם לתמונות שלכם? בוודאי! חברת פיקס פיקסל מציעה סריקת תמונות ישנות עבור כל לקוח, בין אם עסקי ובין אם פרטי. הרי תמיד נרצה להביט באלבומים הישנים ולהיזכר במה שהיה פעם, בתקופות הטובות יותר ואפילו הטובות פחות (בשם הנוסטלגיה).

סריקת תמונות ישנות באמצעים חדישים

חברת פיקס פיקסל מציעה שירות סריקת תמונות ישנות המבוסס על ניסיון עשיר ואיכות גבוהה של תוצאות. אנו נעזרים בסורקים איכותיים ומציעים לרשותכם את אנשי המקצוע מהמובילים בתחום.

  • שירות בפריסה ארצית – כל לקוח יכול ליהנות משירותי חברת פיקס פיקסל עד הבית, כולל איסוף תמונות וגם החזרתן.
  • שירות מהיר ויעיל – כל לקוח יכול ליהנות משירות מהיר החוסך לו זמן וטרחה, המספק תוצאות מהירות ונפלאות.
  • ציוד חדיש ומשוכלל – כל לקוח יכול ליהנות מהצוות המקצועי של פיקס פיקסל הנעזר בציוד החדיש והמשוכלל ביותר כיום בשוק.

אחסון במדיה הדיגיטלית

שירות סריקת תמונות ישנות, בדומה לכל השירותים האחרים של חברת פיקס פיקסל, מספק ללקוחות ראש שקט ומוצר איכותי. לאחר הסריקה וכל התיקונים הנדרשים, נשמרים ומגובים כל הקבצים במקום בטוח וניתנים ללקוח בשירות עד הבית (כולל החומרים המקוריים). יש לציין, כי האחסון הדיגיטלי יכול להישמר בכמה אופנים: בדיסק, בכונן נייד ועל המחשב עצמו. סריקת תמונות ישנות על ידי חברת פיקס פיקסל הינה תהליך מהיר מאוד ומקצועי.

היתרונות של פיקס פיקסל

לכל אוהבי התמונות – שלהם אלבומים ומגירות המלאות בתמונות ישנות, צבעוניות ושחור לבן – סריקת תמונות ישנות זהו הפתרון הטוב ביותר! אנא תנו לנו לשפר לכם את איכות התמונה, לתקן ולהחזיר את הארכיון המשפחתי למצב חדש שיישמר לאורך שנים. הדורות הבאים יודו לכם על התיעוד הברור של הזיכרון המשפחתי, כעת הוא לא יתבסס רק על סיפורים, אלא גם על תמונות שיציגו את האנשים, המקומות והאירועים.

אל תחכו, התקשרו עוד היום ל- 072-334-0707 כי גם לתמונות שלכם מגיע יחס מקצועי!







    Comments are closed.

    דילוג לתוכן לחץ כאן לחיוג