המרת שקופיות לתמונות דיגיטליות

יש לכם תמונות רבות על שקופיות אך אין באמצעותכם לצפות בהן?
רוצים פעם אחת ולתמיד להמיר את השקופיות לתמונות דיגיטליות ולהפוך אותן לזמינות עבורכם? רוצים לשבת עם כל המשפחה וחברים ולצפות ביחד ברגעים היפים מהעבר?  

התקשרו עכשיו 072-334-0707 ותקבלו שירות המרת שקופיות לתמונות דיגיטליות באיכות יוצאת דופן

המרת שקופיות לתמונות דיגיטליות – שירות מהיר, אישי ומקצועי

שירות המרת שקופיות לתמונות דיגיטליות של פיקס פיקסל הינו אישי ומקצועי ביותר; לאחר שיחת היכרות וייעוץ טלפוני שליח מטעמנו יגיע אל ביתכם לאסוף את השקופיות ויביא אותן למעבדות החברה; בתהליך מורכב הכולל שיחזור הצבעים, שדרוגם והמרת התמונות לקבצים דיגיטליים –   תתבצע ההמרה המקצועית שתעביר באמצעים המתקדמים ביותר בשוק הוידאו את זכרונותכם הנוסטלגיים אל שנות האלפיים. תהליך ההמרה מהיר ביותר אך עם זאת יסודי ותוך פרק זמן קצר ביותר תוכלו לקבל את העותקים שלכם ולהנות מאיכותן הגבוהה של התמונות.

פיקס פיקסל – המרת שקופיות לתמונות דיגיטליות באיכות גבוהה

השקופיות הנמצאות אצלכם באחסון כבר שנים ארוכות עשויות מחומרים ההולכים ומתבלים עם הזמן, לכן כדאי לגבותן בתמונות דיגיטליות באיכות מקסימלית. בפיקס פיקסל אנחנו דואגים לשחזר ולהוציא את כל האיכות הקיימת בשקופיות ולשדרג אותן לתמונות דיגיטליות איכותיות ביותר כך שהצפייה בהן תהיה מהנה ומרשימה ביותר. היום כבר אין צורך לסמוך על העותקים המקוריים של השקופיות ולחשוש שמא יתבלו – אפשר בקלות ובמהירות להתקשר לפיקס פיקסל ולהפוך את הזיכרונות היקרים שלכם לתמונות מרהיבות בהן תוכלו לצפות בכל מקום שרק תרצו. בפיקס פיקסל מבצעים המרת שקופיות לתמונות דיגיטליות בכזו איכות שמיד כשתקבלו את העותקים הדיגיטליים תזמינו חברים ומשפחה לצפות ברגעים מהעבר שמלאים פתאום בצבע וחיות כמו שמעולם לא ראיתם.

המרת שקופיות לתמונות דיגיטליות – רק בפיקס פיקסל

השירות המסור והמקצועי של פיקס פיקסל פרוש בכל הארץ ונמצא בזמינות מתמדת פניות; אל תהססו להתקשר עוד היום ולקבל את השירות המהיר והמקצועי ביותר במדינה. בפיקס פיקסל תהליך המרת שקופיות לתמונות דיגיטליות מתבצע במהירות ומקצועיות; ובמהרה יהיו בידכם התמונות הדיגיטליות האיכותיות והזמינות שתוכלו לצפות בהן ביחד עם כל המשפחה וגם לגבות בכל מקום שרק תרצו. את העותקים הדיגיטליים תוכלו  להעביר לשאר בני המשפחה ולחברים; לגבות על גבי האינטרנט; ולעשות בהן כל שימוש שרק תרצו.

חייגו עכשיו 072-334-0707 – והעבירו את הרגעים הנוסטלגיים מהעבר היישר אל הסלון שלכם ואל המאה ה-21.

Comments are closed.

דילוג לתוכן לחץ כאן לחיוג