תיקון תמונות בפוטושופ

התמונות הישנות של בני המשפחה דהו והתקמטו? אתם כבר בקושי מזהים מי מופיע בהן?

אתם חייבים להזמין שירות תיקון תמונות בפוטושופ – חייגו 072-334-0707 ואנחנו נשמח להציל גם את הזיכרונות שלכם.

תיקון תמונות בפוטושופ זה משהו שגם אתם חייבים לעשות למען המשפחה שלכם. מדובר בשירות מהיר עד הבית ולא יקר המאפשר לכם ליהנות מהתמונות הישנות, גם אם הן כבר קרועות לחלוטין וצבען דהה לגמרי. ואתם אפילו לא צריכים לצאת בשביל זה מהבית ולבזבז את זמנכם היקר.

תיקון תמונות בפוטושופ – גם אתם יכולים

על נפלאותיו של פוטושופ אתם בוודאי שמעתם ולא פעם ראיתם את הנסים שהוא מחולל על תמונות של דוגמניות ומפורסמים. כעת הגיע הזמן שתבדקו אותו גם על עצמכם, זאת אומרת – על התמונות הישנות שלכם, שכמה כואב, שוכבות בארונות, דוהות, מתקמטות ונקרעות. כמה זמן הן עוד יחזיקו ככה? כנראה שלא הרבה ובטח שלא מספיק כדי שגם הדורות הבאים ייהנו מהנוסטלגיה המשפחתית. אבל אל דאגה – תיקון תמונות בפוטושופ מעניק לכם אפשרות נפלאה להפקיד את משימת שימור הזיכרון בידיים מקצועיות, מנוסות אמינות של מעצב גרפי של חברת פיקס פיקסל.  

שיקום תמונות – להחזיר את הזיכרונות לחיים

תיקון תמונות בפוטושופ זו פעולה הכרחית ומאוד חיונית לכל מי שרוצה להחזיר את זיכרונותיו הישנים לחיים החדשים. שירות תיקון תמונות בפוטושופ פונה גם אליכם – אלה שבביתם בוודאי יש לא מעט תמונות נפלאות של סבא וסבתא, של ההורים ושל שאר בני המשפחה שכבר לא בחיים, אך אין לכם שימוש בתמונות אלה. קודם כל, כי הן זרוקות אי שם הרחק מהעין והיד וגם הן כבר לא באיכות שאפשר ליהנות מהן. לכן, לעזרתכם מגיע שירות תיקון תמונות בפוטושופ.  התמונות המודפסות שלכם או הנגטיבים הישנים יעברו הליך של ניקוי מאבק ולאחר מכן יכנסו לסריקה ניסיונית, שתאפשר למעצב גרפי לראות את התיקונים הנדרשים.

שיפור תמונות – לשפר איכות ולשדרג מראה

שירות תיקון תמונות בפוטושופ הוא לא רק מחזיר את התמונות לחיים אלא בעיקר מחזיר את התמונות למצב הרבה יותר משודרג ואיכותי. תיקון תמונות בפוטושופ על ידי מעצב גרפי יתבצע לאחר סריקת תמונות בסורק משוכלל ותיקונם בכל הרבדים: סילוק עצמים מיותרים, סילוק כתמים מכל הסוגים, סילוק קווי קיפולים, תיקון קונטרסט, הבהרה והכי חשוב – שחזור צבעים. כתוצאה מהליך של תיקון תמונות בפוטושופ אתם תקבלו מאיתנו תמונות על גבי קבצים דיגיטליים באיכות גבוהה, ברזולוציה נכונה ועם המון חיות.

התקשרו עוד היום ל- 072-334-0707  ותראו איך פיקס פיקסל תחזיר את זיכרונותיכם לחיים!

Comments are closed.

דילוג לתוכן לחץ כאן לחיוג