סורק

הטכנולוגיה מקיפה אותנו מכל עבר, בבית, בעבודה. היא הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו.  אנו מצוידים במכשירים סלולריים ובמחשבים נישאים מסביב לשעון, אין ספק כי העולם הדיגיטלי והטכנולוגיה המתקדמת היום, מקלים עלינו בתחומים רבים.

אפשר לראות עד כמה השתנו התמונות המשפחתיות. פעם בכל בית היו המון תמונות ניצבות על המדפים, היום יש צילומים דיגיטליים ששמורים בסמארטפון האישי שלנו או במחשב. הם מאוחסנים בהתקנים ניידים כגון דיסק און קי ובעת האחרונה – גם בענן.

אבל אם יש לכם עדיין תמונות מפעם? בואו נגלה לכם איך לשמור עליהם, ולעשות זאת בקלות.

שימור באמצעות סריקה

האדם המודרני אולי איננו מחשיב את עצמו לשוחר נוסטלגיה, אך אין זה מדויק. לכל אחד יש את הזיכרון של אלבומי התמונות מבית הוריו, מביתו שלו. תודו שיש הרגשה אחרת לגמרי בין להביט בתמונות דיגיטליות לבין להריח את השנים דרך התמונות.

הביטו בתמונות שלכם "מפעם" או בתמונות של ילדיכם כאשר היו קטנים, המחמד האהובה שהייתה לכם, סבא, סבתא, נכדים.תמונות שצברתם מטיולים בארץ ואולי בחו"ל, וכולן- ללא יוצא מן הכלל אוסף של זיכרונות המעוררים בכל אחד רגש וגעגוע לימים עברו. את כל התמונות האלה, מן הראוי לשמור היטב וניתן לעשות זאת באמצעות טכנולוגיה מתקדמת של סורק.

כל מי שרוצה לשמור על התמונות הישנות צריך פשוט לבחור סורק טוב ואיכותי מתוך מבחר הסורקים הקיימים. יש סורקים איכותיים ששומרים על האיכות הגבוהה של התמונות, והתוצאה חדה, ברורה ומדויקת.

רצוי שבכל בית יהיה סורק אך אפשר בהחלט לבחור במכשיר משולב עם מדפסת. זוהי מדפסת דו שימושית, גם להדפסות וגם לבצע סריקת תמונות. המשמעות היא שכאשר תרצו, תוכלו לקחת כל תמונה ישנה, לסרוק אותה ולדעת שהיא נשמרת היטב ולתמיד.

גישה לתמונות, מכל מקום

לאחר שסרקתם את התמונות, תוכלו לאחסן אותן בקובץ דיגיטלי.  את הקובץ נהוג לשמור במחשב האישי, בכונן, אבל אפשר בהחלט להעלות את הכול לענן. אם רוצים להיות רגועים ממש, ניתן לגבות את התמונות בהתקן זיכרון נוסף.

לסריקת תמונות יש יתרונות רבים.תוכלו להיות רגועים ולדעת שהתמונות שאתם אוהבים שמורות לתמיד והן לעולם לא יצהיבו וידהו. תמונות סטילס מתיישנות עם השנים והופכות למטושטשות. אם תסרקו אותן, תוכלו לשמור עליהן עוד כשהן ברורות, חדות ומלאות נוסטלגיה.

בתמונות ששמורות בענן אצלכם במחשב, תוכלו להביט באמצעות המחשב, הטאבלט או הטלפון הנייד. למעשה אתם יכולים לקחת את התמונות אתכם לכל מקום שרק תרצו. תוכלו להביט בהן מתי שתרצו. לבד או עם בני הזוג, המשפחה, הידידים. כבר לא צריך לדפדף שעות באלבום כדי למצוא תמונה שאתם מחפשים. תוכלו לסווג את התמונות לפי נושאים, לתת להם שמות וכך יישמר גם הסדר בתמונות שלכם.

אם יש לכם כמות תמונות או שאתם רוצים שחברה מקצועית תבצע זאת עבורכם, צרו אתנו קשר ונשמח לעזור!

Comments are closed.

דילוג לתוכן לחץ כאן לחיוג