הכנת מצגת תמונות

הכנת מצגת תמונות – ממש כמו סרט

רוצים להכין מצגת תמונות לאירוע משפחתי או עסקי? החלטתם שהפעם אתם עושים אותה כמו שצריך?

פנו ל- 072-334-0707 ונשמח להכין גם עבורכם מצגת תמונות איכותית ומרהיבה והכי חשוב – במחיר משתלם.

 העידן הטכנולוגי מאפשר לנו לתעד את חיינו על בסיס קבוע ללא כל התחשבות בחומרי הגלם, בניגוד לצילומי הסטילס והווידיאו של פעם. תופעה מאוד מוכרת ונפוצה לשימור התמונות הללו היא באמצעות הכנת מצגת תמונות וחברת פיקס פיקסל היא אחת החברות המובילות בתחום המציעה את שירותיה עבור כל מי שעובד על הכנת מצגת תמונות איכותית, מרשימה עם דגשים מקצועיים. באמצעות הכנת מצגת תמונות ניתן להציג את התמונות הייעודיות לכל אחד בכל מסגרת חברתית – לבני המשפחה, לחברים ואפילו לקולגות בעבודה. הכנת מצגת תמונות היא הדבר הקרוב ביותר ליצירת סרט ואם בוחרים לעשות זאת באמצעות חברה בעלת ניסיון רב כמו פיקס פיקסל, תוצאה מרשימה בהחלט מובטחת.

 לסרוק עבור הכנת מצגת תמונות

כדי לעבוד על הכנת מצגת תמונות צריך תמונות מכל סוג:

  • תמונות סטילס ישנות
  • נגטיבים
  • תמונות דיגיטליות

תהליך הכנת מצגת תמונות דורש התמקדות לא רק בסיפור המצגת עצמה, אלא בעיצוב התמונות המרכיבות אותה. אך לא תמיד אותן התמונות שבהן רוצים להשתמש נשמרו במצב טוב, לכן הן זקוקות לעיבוד תמונות מקצועי.

 עיבוד תמונות כולל:

  • ניקון מאבק
  • סילוק כתמים ופגמים
  • השלמת חלקים חסרים
  • שיפור רקע
  • שיפור צבעים

לשמור על סיפור מעניין

הכנת מצגת תמונות כרוכה גם ביכולת לשלב את התמונות בסדר נכון המתאים גם לעלילה אותה רוצים לספר וגם למוזיקה שאותה בוחרים. הכנת מצגת תמונות בהחלט מקבלת ערך מוסף כאשר המוזיקה מלווה את המעבר מתמונה אחת לאחרת. אצלנו בחברת פיקס פיקסל, אנשי המקצוע מעניקים את היחס האישי לכל לקוח בהכנת המצגת, החל משלב איסוף החומרים מבית הלקוח, דרך העבודה על התמונות באופן מסודר ועד הכנת מצגת תמונות מרשימה המלווה במוזיקה מתאימה. מה גם, גם המצגות שלנו כוללות גיבוי במקום בטוח.

לתת לפיקס פיקסל לעבוד

חברת פיקס פיקסל מציעה שירות הכנת מצגת תמונות מהיר ואדיב בפריסה ארצית וכאשר העבודה מתבצעת באמצעות הציוד החדיש ביותר עם אנשי המקצוע הטובים ביותר, כל לקוח יכול להיות בטוח שהמצגת אותה הוא רוצה להכין מונחת על כתפיה של חברה יעילה ואמינה. לכל לקוח תוענק בנוסף גם הטבה בשווי מאות שקלים.

התקשרו עוד היום ל- 072-334-0707 ונשמח להכין עבורכם מצגת תמונות ייחודית ומרגשת!

Comments are closed.

דילוג לתוכן לחץ כאן לחיוג