מהם הסורקים השונים שנותנים לכם פתרונות שכדאי להכיר?

מהם הסורקים השונים שנותנים לכם פתרונות שכדאי להכיר?

מתי נרצה להפוך תמונה לציור?

תמונה זאת דרך מצוינת לתפוס את רגע מיוחד שעברנו ולהפוך אותו לזיכרון נגיש ונעים. דרך מיוחדת להשתמש בתמונה שלנו, תהיה להפוך אותה לציור. ציורים נותנים לנו תחושה ילדותית ונעימה ואולי אפילו קצת יותר אופטימית. במקרים שבהם אנחנו רוצים להעניק תמונה למישהו במתנה, להנות מנימה ילדותית או סתם להפוך רגע שעברנו לקצת יותר מיוחד – נוכל תמיד להחליט להפוך את התמונה שלנו לציור. אז איך עושים את זה?

לעיצוב סטנדרטי – אפליקציית Prisma

האפשרות הכי פשוטה היא אפליקציית Prisma. מדובר באפליקציה חינמית שמאפשרת למשתמשים בה להפוך תמונה לציור במגוון סגנונות מיוחדים. האפליקציה תיתן מענה לאלו מאיתנו שאין להם חזון ספציפי לדרך שבה הציור שלהם יראה ויכולים להסתפק בעיצוב שאדם אחר כבר תכנן עבורם.

למתקדמים – פוטושופ

אם אתם טובים במחשבים, אז האפשרות האידיאלית היא כמובן לגשת לתוכנת הפוטושופ. למי מכם שלא מכיר, מדובר בתוכנת עריכת התמונות המקצועית ביותר שנמצאת בשוק, שיכולה לאפשר לכם בגדול לערוך כל תמונה ולהוציא ממנה כל פיצ'ר שיעלה לכם לראש. את התמונה תוכלו להפוך לציורים במגוון סגנונות בלתי נגמר – כתלות בהיכרות שלכם בתוכנה וברעיונות שיעלו לכם לראש.

היעזרות באיש מקצוע

אם אתם לא רוצים להתפשר על עיצוב בינוני ולהסתמך על הכישורים החלשים שלכם בפוטושופ, אולי כדאי לכם להיעזר באיש מקצוע. בשיתוף פעולה עם מעצב גרפי תוכלו לשתף רעיונות והצעות ולהגיע לעיצוב הטוב ביותר. במידה ומדובר בעיצוב תמונה לכדי לוגו ציורי וצבעוני, או בעיצוב תמונה שנועדה לשמח בן אדם אחר – יכול להיות שכדאי לכם להשקיע את הכסף שנדרש לפרויקט.

איך בוחרים מעצב גרפי?

ברחבי הרשת תוכלו למצוא כמות בלתי נגמרת של מעצבים גרפים ברמות שונות מרחבי הארץ והעולם שישמחו לעזור לכם. אמנם יהיו הרבה אנשים שישמחו להציע לכם מחיר אטרקטיבי במיוחד, אבל חשוב שתיקחו כמה שיקולים בחשבון.

אמינות
חשוב שתעברו על הביקורות שהמעצב קיבל מלקוחות קודמים על מנת להבין אם השירות שהוא מעניק נעשה ברמה גבוהה שמספקת אתכם. בנוסף, כך גם תוכלו לבחון האם הוא מספק את התוצרים בזמן ונוהג ביחס מכבד ללקוחות.

עבודות עבר
לכל מעצב גרפי יש את ההתמחות שלו וחשוב לקחת את זה בחשבון בבחירה. בשביל להתרשם מהמעצבים תוכלו להסתכל על עבודות קודמות שלהם ולהבין אם הם נמצאים באותו הראש כמוכם.

מחיר
המחיר שכל מעצב גרפי ידרוש מכם מושפע מכמות הניסיון שלו ומידת ההשקעה שנדרשת ממנו ביצירת התוצר שלכם. במידה ותהיו מוכנים להתפשר על תוצאה בינונית, תוכלו להתפשר על מעצב גרפי זול ובמקרים בהם תרצו שהעבודה תצא לא פחות ממושלמת – תידרשו להוציא סכומים גבוהים יותר.

רק נשאר להתחיל ולעצב!
עכשיו כשאתם מבינים קצת יותר איך הופכים תמונות לציורים מופלאים, כל מה שנשאר לכם זה רק להתחיל בעבודה. שיהיה לכם הרבה בהצלחה!

Comments are closed.

דילוג לתוכן לחץ כאן לחיוג